به گزارش خبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، به اطلاع تمامی دانشجویان سراسر کشور میرساند دانشگاه گیلان در تابستان سال ۱۴۰۱ مجری ترم تابستان به صورت حضوری است.
براین اساس کلاسهای ترم تابستان از ۱۸ تیرماه تا ۲۶ مرداد برگزار و امتحانات و ثبت نمرات از ۲۹ تا ۳۱ مرداد است.
کلیه دانشجویان موسسات عالی دولتی و غیر دولتی، آموزشکدههای فنی و حرفهای، دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به اخذ ترم تابستان در دانشگاه گیلان هستند.
دانشجویان متقاضی از تاریخ ۲۸ خرداد ماه سال جاری وارد سامانه درخواست میهمانی دانشگاه گیلان شده و نسبت به تکمیل اطلاعات درخواستی اقدام کنند.
لازم است دانشجویان فرم میهمانی تابستان را که از دانشگاه مبدا دریافت نموده اند، در قسمت مربوطه اسکن و پس از تکمیل مشخصات نسبت به ارسال درخواست خود اقدام کنند.
لازم به ذکر است، دانشجویان میبایست حداکثر تا چهل و هشت ساعت کاری پس از تاریخ ارائه درخواست مجددا به سامانه درخواست میهمانی دانشگاه گیلان مراجعه و نسبت به دریافت شماره دانشجویی اقدام و در تاریخهای تعیین شده در تقویم آموزشی ترم تابستان نسبت به انتخاب واحد و پرداخت هزینه اقدام کنند.
تمامی مراحل ثبت نام در سامانه درخواست میهمانی، انتخاب واحد، پرداخت شهریه به صورت الکترونیکی است.
حذف و اضافه در ترم تابستان امکان پذیر نخواهد بود.
درصورت انتخاب واحد و عدم انصراف در زمان مقرر شهریه واریز شده قابل عودت نمیشود. بدیهی است در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد دانشجویان در یک کلاس شهریه پرداختی پس از طی روال اداری قابل پرداخت خواهد بود.
حضور دانشجو در کلاسها الزامی است، لذا دانشجو میبایست به زمان برگزاری کلاسها و تاریخ امتحان به جهت عدم تداخل توجه کافی داشته باشد.