به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجتالاسلام محسن ابراهیمی در بازدید از مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (۱۳۷ پلاس) با ابراز خرسندی از حضور در این مرکز و آشنایی با فرآیند ارتباط شهروندان با مدیریت شهری گفت: ما در دستگاه قضایی بخشهای مختلفی را در حوزه نظارت همگانی، گزارشهای مردمی و بازرسی داریم که در حوزه تحول قضایی پیشبینی کردیم پنجره واحد ارتباطات مردمی برای تعبیه درگاه واحد و ساماندهی این سامانهها و یکپارچهسازی آنها طراحی کنیم.
وی با بیان اینکه در این جلسه نمایندگانی از دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی کل کشور، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، دفتر ارتباطات مردمی و مرکز تحول قوه قضائیه حضور دارند، اظهار کرد: بخشهای مختلفی در کشور دارای سامانههایی با یک کیفیت خوب و سابقه زیاد هستند و ما هم به دلایلی که ذکر شد در راستای توسعه و طراحی نظام یکپارچه سامانهها نیازمند مطالعات بیشتر و بازدیدهای میدانی بودیم.
رئیس مرکز تحول قوه قضائیه با اشاره به ظرفیت مطلوب سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری در حوزه ارتباط مردمی افزود: سامانه ۱۳۷ پلاس یکی از سامانههای تراز و قابل رصدی است که در سطح کشور وجود دارد و خیلی مشتاق بودیم که ظرفیت این سامانه را از نزدیک ببینیم و از تجربیات مدیریت شهری در این زمینه استفاده مطلوب داشته باشیم.
ابراهیمی تصریح کرد: انشاالله بتوانیم چند بازدید خوب و مطالعات تطبیقی داشته باشیم تا بعد بتوانیم با استفاده از این تجربیات یک فرآیند جدیدی را برای خدمتگزاری به مردم به دست بیاوریم.
رئیس مرکز تحول قوه قضائیه گفت: امیدواریم در این بازدید، مدیریت مرکز سامانه ۱۳۷ پلاس فرآیندها، اشکالات و مسئلهها و بهخصوص جاهایی که تغییر رویه بوده و نحوه جلب اعتماد مخاطب و هرآنچه که در این سابقه چندین ساله کسب تجربه کرده است را در اختیار ما قرار دهد.
لازم به ذکر است در این بازدید حجتالاسلاموالمسلمین مجسن ابراهیمی رئدیس مرکز اجرای سند تحول قوه قضائیه به همراه معاونین و مشاورین این مرکز، نمایندگانی از معاونت ارتباطات مردمی قوه قضائیه، نماینده بازرسی کل کشور در امور شهرداریها، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان بازرسی کل کشور، معاون مرکز آمار و فناوری سازمان بازرسی کل کشور و معاون مدیرکل برنامهریزی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه حضور داشتند.