به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سامانه ۱۳۷ پلاس، رضا ناصری سرای با اشاره به گزارشهای مردمی شهروندان تهرانی در خصوص تخلفات ساختمانی گفت: در نتیجه تماس شهروندان محترم تهرانی با سامانه ۱۳۷ پلاس و گزارش دو مورد تخلف ساختمانی در خصوص تغییر کاربری دو طبقه ساختمان مسکونی و همچنین تغییر کاربری دو طبقه یک ساختمان به رستوران در یکی از مناطق تهران به مساحت ۳۸۰ متر مربع، این موضوع در دستور کار سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (۱۳۷ پلاس) قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در همین خصوص و پس از اقدامات اولیه و ارجاع موضوع به مبادی ذیربط متخلفین شناسایی شدند، ادامه داد: پس از طی مراحل قانونی و با پیگیریهای مستمر اداره پیگیری ویژه سامانه ۱۳۷ پلاس، مالک به رفع خلاف بخشی از تخلفات و استیفای حق و حقوق شهرداری ظرف مدت ۲ ماه ملزم گردیده و در نهایت از طریق طی شدن مراحل اجرایی، در اسفندماه نسبت به تثبیت قانونی کاربرد ملک و رفع خلاف اقدام، جمعا مبلغ ۳۳۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری تهران واریز شد.
رییس سامانه ۱۳۷ پلاس با ابراز تشکر از همکاری شهروندان و نظارت آنان بر اجرای قوانین در شهر اظهار کرد: مراتب تقدیر از شهروند محترم گزارشگر نیز در دستورکار سامانه ۱۳۷ پلاس قرار دارد و اقدام معمول و مرتبط با آن در اسرع وقت انجام خواهد شد.
ناصریسرای با تأکید مجدد بر اینکه شهروندان میتوانند به عنوان گزارشگران فساد و تخلف، شهرداری را در امر مبارزه با فساد اداری و فساد در بخشهای مختلف مدیریت شهری، یاری دهند، افزود: سامانه ۱۳۷ پلاس به عنوان چشم بینای دستگاههای نظارتی شهرداری تهران در تمام ساعت شبانه روز آماده دریافت و رسیدگی به گزارشهای شهروندان در خصوص هرگونه تخلف، فساد و درخواستهای شهروندان محترم تهرانی است.