کد خبر:۱۰۷۴۵۲۳
مسعود درستی در گفتگو با «دانشجو»:

نگهداری پله برقی مترو را با رویکرد مراقبتی بلند مدت انجام می‌دهیم /ترجیح ما اورهال اساسی است

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: پله برقی‌ها از شش ماهه دوم سال گذشته با رویکرد دیگری مراقبت می‌شوند و سعی می‌کنیم به صورت بلند مدت فکر کنیم.

رویکرد ما مراقبتی ما بلند مدت است/ترجیح ما این است در زمان خرابی یک اورهال اساسی انجام بگیرد تا در بلند مدت تاثیر بهتری داشته باشدبه گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در پاسخ به سوال پیرامون ضرر و زیان اورهال نشدن متروی تهران اظهار داشت: حتی درباره ماشین‌های شخصی هم توصیه می‌کنند که روغن ماشین بعد از ۱۰ هزار کیلومتر تعویض شود، ولی ممکن است شما تا ۳۰ هزار کیلومترهم با ماشین کار کنید و اتفاقی نیافتد.

وی در ادامه گفت:، اما از لحاظ بودجه‌ای من برآوردی برای این که به شما دیتا بدهم ندارم. ولی طبیعتا اگر شما کاری را به موقع انجام ندهید در بلند مدت می‌تواند تبعات منفی داشته باشد. فارغ از اینکه من به شما دیتا بدهم، پله برقی‌ها از شش ماهه دوم سال گذشته با رویکرد دیگری مراقبت می‌شوند و سعی می‌کنیم به صورت بلند مدت فکر کنیم.

درستی افزود: ما می‌توانستیم دروازه دولت را همان ۱۵ روز پیش، ظرف ۴۸ ساعت به مدار برگردانیم، ولی ترجیح ما این بود که حتی اگر این کار ۲۵ روز طول بکشد، یک اورهال اساسی اتفاق بیافتد تا در بلند مدت تاثیر بهتری داشته باشد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در پاسخ به سوال پیرامون تعویض پله برقی‌ها تصریح کرد: ما اخیرا مطالعه‌ای را شروع کرده ایم؛ چرا که اعتقاد داریم در برخی از مکان‌ها پله مناسبی نصب نشده است. این موضوع درحال کارشناسی است و اگر هزینه‌ها و تاثیر بلند مدت آن را بررسی کنیم و به جمع بندی برسیم این کار را انجام خواهیم داد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار