آخرین اخبار:
کد خبر:۱۰۷۵۸۱۳

کمیته تخصصی مدیریت کلینیک‌های درمانی ایجاد شد

کمیته تخصصی مدیریت کلینیک‌های درمانی به منظور ارتقای دانش این حوزه در انجمن مدیریت کسب و کار  ایران ایجاد شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدهادی عسگری، رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران با اشاره به تشکیل کمیته تخصصی مدیریت کلینک‌های درمانی گفت: انجمن مدیریت کسب و کار ایران با توجه به بررسی‌ها و نیازسنجی‌هایی که داشته به این نتیجه رسیده است، کسب وکار‌ها در ایران نیازمند آموزش در حوزه مدیریت هستند تا مسائل استراتژیک، کار و بازار را آموزش ببینند که خلا این موضوع در حوزه مدیریت کسب وکار کاملا محسوس است.

عسگری افزود: در همین راستا کمیته‌های تخصصی در انجمن مدیریت کسب و کار ایران شکل گرفته که از آن جمله می‌توان به ایجاد کمیته تخصصی مدیریت کلینیک‌های درمانی اشاره کرد؛ و طی حکمی علیرضا یعقوب زاده را به مدت یکسال به عنوان رئیس این کمیته منصوب کرده ایم.

رئیس انجمن مدیریت کسب و کار  ایران تصریح کرد: در راستای تقویت دانش مدیریت کسب وکار‌ها  تصمیم گرفته شد، کمیته‌های تخصصی شکل بگیرد و در همین ارتباط برای مدیران کسب‌وکار‌ها در طول سال دوره‌های آموزشی برگزار شده و نیاز‌های آن‌ها در حوزه دانش مدیریت و کسب وکار‌ها براساس دانش روز جهان برآورده شود.

علیرضا یعقوب زاده نیز ضمن قدردانی از محمدهادی عسکری رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران بخاطر حسن اعتماد در انتخاب وی به عنوان  رئیس کمیته تخصصی مدیریت کلینیک‌های درمانی انجمن مدیریت کسب و کار ایران اظهارداشت: مسائل و نیاز‌های آموزشی کلینیک‌های درمانی و زیبایی در حوزه مدیریت، منابع انسانی و بازار از جمله مواردی است که در این کمیته مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفته و در صورت تصویب آن در هیات مدیره، اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: طراحی و تدوین استاندارد‌های کسب وکار و آیین نامه‌های حوزه کسب وکار در راستای بهبود مدیریت و فرآیند‌های سازمانی از جمله موضوع‌هایی است که در کمیته تخصصی مدیریت کلینیک‌های درمانی دنبال  کرده، و تلاش خواهیم کرد، با حضور اساتید و بزرگان و متخصصان این رشته مشکل و کمبود‌های دانشی که در این حوزه،   در سطح کشور با آن مواجه هستیم، تا حدودی جبران کنیم.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار