کد خبر:۱۰۷۶۵۸۵

دهکده ارتباطاتی خانواده منطقه ۵ برپا شد/ از تقدیر و ارایه گزارش تا نقد درون سازمان

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۵، به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات، این اداره، در محوطه شهرداری منطقه، به برگزاری برنامه‌ای با عنوان «دهکده خانواده ارتباطی منطقه ۵» اقدام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات، این اداره، در محوطه شهرداری منطقه، به برگزاری برنامه‌ای با عنوان "دهکده خانواده ارتباطی منطقه ۵" اقدام کرد.

در این دهکده، عملکرد ۱۹ ماهه روابط عمومی و محصولات ارتباطی شهرداری منطقه ۵، با برپایی غرفه‌های تخصصی در بخش‌های رسانه، اخبار، تبلیغات و انتشارات، تشریفات، ملاقات مردمی و دیگر بخش‌های روابط عمومی، در معرض دید همکاران و شهروندان قرار گرفت.

بر اساس همین گزارش در این دهکده ارتباطی، ضمن برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح مانند موسیقی و مسابقه کودکانه و حافظ خوانی دختران نوجوان به مناسبت روز ملی دختر، از همکاران هنرمند در عرصه ارتباطات، توسط شهردار منطقه ۵ مورد تجلیل بعمل آمد.

همچنین، همکاران هنرمندی که در سال جاری در عرصه هنر‌های ارتباطی فعالیت داشته اند، سرکار خانم‌ها سمانه هاشمیان برای ساخت پادکست‌های انگیزشی، ستاره میکائیلی دیبا برای اجرا، مهرانگیز هاشمیان برای طراحی‌های گرافیکی ارتباطی، خانم ذوالفقاری برای حافظ خوانی، الهه حجازیان برای نقاشی‌های شهری، شبنم قناد‌ها برای ساخت پادکست و کلیپ و آقایان بهزاد قاضی زادگان و محمدرضا کبیری در عرصه صدا و پادکست مورد تقدیر قرار گرفتند.

احسان شریفی، شهردار منطقه نیز طی این مراسم به اهمیت نقش روابط عمومی‌ها در سازمان و ارتباط مدیریت و مردم اشاره کرده و گفت: روابط عمومی مهم‌ترین رکن یک سازمان است که می‌تواند مثل نخ تسبیح ارتباط دهنده بین سازمان، مردم و کارمندان باشد.

شریفی همچنین بیان نمود: هروقت مردم توانستند با سازمان ارتباط بگیرند نشانه عملکرد مناسب مرکز ارتباطات یک سازمان است، اما اگر نتوانند ارتباط بگیرند یعنی روابط عمومی یک جای کارش اختلال دارد، و این دیدگاه که فقط کار رئیس سازمان را پوشش دهند، پسندیده نیست.

شهردار منطقه توصیه کرد: امروز ما همکاران مختلفی داریم که بصورت مستقیم و غیر مستقیم کار مدیریت شهری منطقه ۵ را پیش میبرند و باید دیده شوند و دوربین اداره ارتباطات و روابط عمومی از سمت شهردار و رئیس مجموعه به سمت همکاران و شهروندان بچرخد.

او ادامه داد: نگاه روابط عمومی بایستی منجر به انعکاس عملکرد و زحمات همکارانمان باشد و همچنین لازم است که نخبه ها، فرهیختگان ورزشکاران و. در سطح منطقه بیشتر شناسایی شوند.

رونمایی از باشگاه هواداران خانواده ارتباطی نیز در این مراسم انجام شد. این باشگاه شامل همه همکارانی است که باوجود اینکه کارمند روابط عمومی نیستند، اما در عرصه‌های ارتباطی با این اداره همکاری خواهند داشت و در صورت ارائه کار‌های شاخص از نظر اداری نیز تشویش خواهند شد.

لازم به ذکر است، برنامه تور گردشگری با اتوبوس‌های روباز تفریحی و بهره مندی ۱۲۰ نفر از همکاران و فرزندانشان از برنامه‌های تئاتر موزیکال عروسکی و استفاده از مجموعه بوستان ترافیک منطقه، از دیگر اقدامات صورت گرفته دهکده خانواده ارتباطی منطقه ۵ بود.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار