به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با یادآوری اینکه اجرای سقف زیرگذر دسترسی از جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران در محدوده بوستان گفتگو با توجه به حجم بالای ترافیک بزرگراه و عدم امکان انسداد این معبر، مستلزم اجرای ۳ مرحله انحراف و جابجایی ترافیک است، تصریح کرد: متعاقب تسطیح رفیوژ میانی بزرگراه و اجرای روکش آسفالت، به زودی فضای لازم برای اجرای آخرین مرحله انحراف ترافیک و احداث بخش شرقی سقف زیرگذر فراهم خواهد شد.
وی در پاسخ به پرسشی در خصوص موانع اجرایی تکمیل پروژه، معارض ملکی خط ۷ مترو، لوله گاز، تیرهای روشنایی و تیر برق سیمانی را از جمله معارضین باقیمانده زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران خواند و با اعلام پیشرفت ۲۸ درصدی عملیات اجرایی، ابراز امیدواری کرد، این پروژه راهگشای ترافیکی تا پایان سال جاری تحویل شهروندان شود.
به گفته صداقتی، بهرهبرداری از زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران در محدوده بوستان گفتگو، ضمن حذف دوربرگردان همسطح موجود و ایمنسازی حرکت، دسترسی به کوی نصر و خیابان شهرآرا از شرق بزرگراه جلال آل احمد و جنوب بزرگراه شهید چمران را تسهیل کرده و بار ترافیکی میدان توحید و تقاطع بزرگراههای شهید چمران و شهید حکیم را به نحو چشمگیری کاهش میدهد.