کد خبر:۱۱۶۲۲۰۰
بر اساس تفاهمنامه همکاری مشترک؛
هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر منتشر شد
هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر با عنوان «Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management» منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در جدیدترین کتاب مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر، مطالعه رابطه بین بازاریابی داخلی، ذینفعان داخلی و خارجی و شرکتها بهعنوان موضوعات جدید بررسی شدهاند.
این کتاب شامل ۵ بخش با عناوین «مقدمهای بر بازاریابی داخلی»، «بازاریابی داخلی: استراتژی»، «بازاریابی داخلی: ابزارها و مدلها»، «بازاریابی داخلی: عملیاتیسازی و عملکرد» و «بازاریابی داخلی: ارتباطات و وفاداری ذینفعان» است.
هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر با عنوان «Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management» با نگارش و ویرایش دکتر پانتهآ فرودی و دکتر مرتضی اکبری و بر اساس تفاهمنامه همکاری انتشارات دانشگاه تهران و انتشارات اشپرینگر چاپ و منتشر شده است.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.