به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در حاشیه بازدید سرزده از میدان میوه و تره بار هروی گفت: مهمترین مأموریت سازمان مدیریت میادین ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و تکریم ارباب رجوع است.
وی افزود: با انجام نظارتهای دورهای عملکرد خدمات رسانی بازارها و میادین شهرداری تهران را رصد کرده تا بهترین خدمات رسانی کمی و کیفی به شهروندان انجام شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که در بازدیدهای سر زده مد نظر قرار میگیرد، بهسازی و بازسازی بازارها و میادین میوه و تره بار است.
وی بیان کرد: گفتگو با شهروندان به عنوان مشتریان ثابت میادین و بازارهای شهرداری تهران نیز میتواند کیفیت خدمات رسانی این مجموعهها را مشخص میکند.
بختیاری زاده یادآور شد: در مقابل وجود مشکل در تکریم ارباب رجوع در میادین و بازارهای شهرداری تهران هیچ بهانهای مورد قبول نیست.