کد خبر:۱۱۸۶۷۲۸

بررسی شکایات مردم در تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری به صورت روزانه

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: اگر شکایتی از سمت مراجعه کنندگان در تامین اجتماعی ثبت شود نظرات شاکی و کادر درمان جدا جدا شنیده و پیگیری می‌شود چراکه ما به عنوان سرباز بیمه‌شدگان هستیم و آنان سربار ما نیستند.

مصطفی فلاحی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو گفت: نظرسنجی خدمات روزانه رصد می‌شوند و واحد رسیدگی به شکایات به صورت آنلاین موارد را بررسی و با شاکی یا شخص ناراضی تماس گرفته و موضوع را بررسی می‌کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: این عمل نه تنها در استان بلکه در تهران نیز با مراجعه کنندگان هر استان تماس حاصل می‌شود و امتیاز دهی می‌شوند که نتیجه به دست آمده از این مکالمه سبب تشویق یا تنبیه پرسنل ما می‌شود.

وی به آخرین آمارگیری معاونت‌های درمان کشور اشاره کرد و بیان داشت: کسب رتبه نخست رضایتمندی مردم در سه ماهه دوم امسال از افتخارات بیمارستان امام علی (ع) به شمار می‌رود.

فلاحی اظهار کرد: سه میلیون مراجعه کننده به مراکز درمانی بار زیادی است که ممکن است نارضایتی‌هایی هم به دنبال داشته باشد، اما اگر حتی یک مورد هم ثبت شود رسیدگی و پیگیری می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه شکایت از طرف مردم یعنی شکافت در ارائه خدمات، ادامه داد: این قضیه دو سویه است و اگر موردی ثبت شود نظرات شاکی و کادر درمان جدا جدا شنیده و پیگیری می‌شود چراکه ما به عنوان سرباز بیمه‌شدگان هستیم و آنان سربار ما نیستند.
وی در پایان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون گزارش خاصی در خصوص قصور پزشکی یا زیرمیزی نداشتیم و شکایات شاید در حد برآورده نشدن مراجعه کنندگان بوده که مورد بررسی قرار گرفته است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار