آخرین اخبار:
کد خبر:۱۲۱۰۲۶۸
مدیرعامل آبفای گیلان:

طی ۶ ماهه اول سال آینده مطالبات پرسنلی آبفای گیلان بروزرسانی ‌می‌شود

مدیرعامل آبفای گیلان گفت: ۳۰ درصد مطالبات باقی مانده کارکنان این شرکت تا پایان سال کاهش یابد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی ۶ ماهه اول سال آتی مطالبات پرسنلی بروزرسانی شود.
طی ۶ ماهه اول سال آینده مطالبات پرسنلی آبفای گیلان بروزرسانی ‌می‌شود

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، علیرضا غیاثی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان در گفت‌وگویی، ضمن تقدیر از همکاری رسانه‌ها در انعکاس عملکرد شرکت، اهم پروژه‌های اجرایی در حوزه فاضلاب را تشریح کرد.

علیرضا غیاثی با تأکید بر تلاش در شفاف‌سازی که موجب تسهیل راهبری امور شرکت و تنویر افکار عمومی می‌شود، تصریح کرد: در عرصه خبری و رسانه نیز، رعایت انصاف در انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی، موجب دلگرمی مدیران خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کمتر از ۵۰درصد قیمت تمام شده هر مترمکعب آب از مشترکین بعنوان آب بهاء دریافت می‌شود افزود: در ایام پیک مصرف و حضور گردشگران و مسافران عزیز به خصوص تعطیلات پایان هفته ظرفیت تولید۲۶ درصد افزایش می‌یابد.

مدیرعامل آبفای گیلان در ادامه گفت: برای طرح فاضلاب رشت و شهرهای منتهی به تالاب، برنامه یک ساله و ۴ساله تدوین شده و رایزنی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای تأمین اعتبار و تخصیص آن، بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه مجوز دریافت تسهیلات بانکی ماده ۵۶ برای ۴ طرح فاضلاب رشت، بندرانزلی، آستانه و آستارا از سازمان برنامه و بودجه کشور اخذ شده است افزود: برای طرح فاضلاب بندرانزلی در مرحله نهایی کار و صدور تضمین نامه دولت و طرح فاضلاب رشت در مرحله مبادله تفاهم نامه با بانک و برای دو طرح دیگر به منظور توافق با یکی از بانک‌های عامل قرار داریم که برای آبادانی استان وفاق نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی موثر خواهد بود.

در ادامه هریک از اعضا خانه مطبوعات با ارائه نظرات خود اظهار کرد: جلسات تخصصی با رسانه ها، مانع قضاوت‌های نادرست خواهد شد و استفاده از ظرفیت اعتبار رسانه‌ای در پروژه ها، موجب انعکاس مطلوب پیشرفت پروژه‌ها خواهد شد.

اعضا هیات مدیره خانه مطبوعات با بیان اینکه عصر حکمرانی رسانه است و رسانه‌ها می‌توانند در رفع مشکلات یاریگر دستگاه‌های اجرایی باشند، کارکرد اصلی رسانه را در رفع مشکل دانستند و اطلاع‌رسانی از خدمات ارائه شده، بسیار حائز اهمیت دانستند که مردم عزیز استان متوجه عملکرد خوب مدیران خواهند شد.

در این جلسه همچنین از نگاه رسانه، عدم بیان برخی از عملکرد‌های مثبت عامل ایجاد چالش عنوان شد و بر گفتمان‌سازی، روشنگری و امیدآفرینی تأکید و خواسته شد ارائه عملکرد و اعلام نیازها در اختیار قرار گیرد تا رسانه با مطالبه‌گری نسبت به ارائه راهکار از مسئولین مربوطه به دستگاههای اجرایی یاری رساند.

در این دیدار با توجه به مطالبه‌گری اصحاب رسانه درخصوص پرداخت معوقات پرسنلی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیرعامل آبفای گیلان با بیان اینکه علاوه بر پرداخت حقوق ۱۲ ماه اخیر، ۴۰دصد عقب ماندگی مطالبات کارکنان و بخشی از تعهدات مالی سنوات گذشته پرداخت شد، یادآور گردید ۳۰درصد مطالبات باقی مانده کارکنان این شرکت تا پایان سال کاهش یابد و با برنامه ریزی‌های انجام شده طی ۶ ماهه اول سال آتی مطالبات پرسنلی به روزرسانی شود.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار