کد خبر:۱۲۴۲۴۵۴

۲۰ درصد تماس‌های اورژانس ۱۱۵ زاهدان مزاحمت تلفنی است

مسئول فوریت‌های پزشکی زاهدان گفت: ۲۰ درصد تماس‌های اورژانس ۱۱۵، مزاحمت تلفنی است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، فاطمه پیرکمالی گفت: از ۲۵ اسفندماه تاکنون بیش از ۲ هزار تماس تلفنی مزاحم با اورژانس ۱۱۵ ثبت شده است.

وی ادامه داد: این مزاحمت‌ها باعث اختلال در روند خدمت‌رسانی به بیماران و افراد نیازمند به خدمات اورژانسی می شود.

پیرکمالی گفت: خانواده‌ها نظارت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشند تا از ایجاد مزاحمت برای اورژانس جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: از هموطنان درخواست می شود به پویش «نه به تصادف» بپیوندند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از وقوع حوادث جلوگیری کنند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار