آخرین اخبار:
کد خبر:۱۲۷۲۷۳۶

اردبیل در بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی، رتبه نخست کشور را به دست آورد

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل گفت: این استان براساس اعلام وزارتخانه، رتبه نخست کشور در بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی را کسب کرده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، حسن محمدی ادیب روز چهارشنبه اظهار کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته در دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارتخانه، استان اردبیل با کسب ۸۵.۸ امتیاز در رتبه اول قرار گرفته و استان‌های آذربایجان شرقی و اصفهان به ترتیب با ۸۴.۲ و ۸۲.۱ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی افزود: فعالیت‌های بازاریابی ادارات کل استانی در حوزه بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی هر سال در ۶ شاخص اصلی و ۴۲ زیرشاخص فرعی از سوی وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

نگار سریع الاطلاق، معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل نیز اعلام کرد که امسال ۹۰ فرصت سرمایه گذاری گردشگری در این استان شناسایی و برای جلب نظر سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود.

وی گفته وی، در حال حاضر ۱۸ طرح گردشگری در اردبیل در حال اجراست و ۱۴ مجوز جدید نیز برای تکمیل زیرساخت‌های مربوطه در مرحله صدور قرار دارد و با توجه به زودبازده بودن طرح‌های گردشگری اجرا شده نظیر پل معلق و ترکیبی ورگه سران سرعین، تقاضای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گردشگرپذیر استان نسبت به سال‌های قبل دو برابر شده است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار