آخرین اخبار:
کد خبر:۱۲۷۶۲۴۰

رفع اختلال خدمات بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد از رفع اختلال خدمات این بانک خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک پاسارگاد روز شنبه ۳۱ خرداد از رفع اختلال خدمات این بانک خبر داد و اعلام کرد: ارائه خدمات غیرحضوری به کارت های متصل به حساب های دیجیتالی بانک پاسارگاد (ویپاد، نسکو کارت و مفید کارت) از سر گرفته شد.

 

دارندگان این کارت ها می توانند نسبت به خرید از درگاه های اینترنتی اقدام کنند.

 

ارائه خدمات به کارت های نقدی متصل به حساب های شعبه ای (غیر ویپادی) بانک پاسارگاد از روز پنجشنبه ۲۹ خرداد از سرگرفته شده بود.

 

کارت های بانکداری دیجیتالی (ویپاد، مفید کارت، نکسو کارت) در وضعیت پایدار قرار گرفت.

 

همچنین از روز پنجشنبه کارت های زی‌کارت در وضعیت پایدار قرار گرفت. دارندگان این کارت ها می توانند عملیات زیر را انجام دهند.

 

ارائه خدمات به کارت های نقدی متصل به حساب های شعبه ای (غیر ویپادی) بانک پاسارگاد نیز از سرگرفته شده است.

 

مشتریان می بایست به منظور بهره برداری از خدمات حضوری کارت، نسبت به تعریف مجدد رمز اول، از طریق اپلیکیشن ویپاد از مسیر صفحه ی حساب دیجیتال >> منوی «تنظیمات رمز کارت» >> گزینه «صدور رمز اول» اقدام نمایند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار