تا رفع اختلالات بانکی با پول نقد به جایگاه‌های سوخت مراجعه کنید
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۴۲۰۱۷۹
در گفتگوی اختصاصی با SNNTV؛

تا رفع اختلالات بانکی با پول نقد به جایگاه‌های سوخت مراجعه کنید

به دلیل تداوم اختلال در شبکه بانکی کشور، جایگاه‌های سوخت تا اطلاع ثانوی ملزم به دریافت بهای سوخت به صورت نقدی یا از طریق کارت‌به‌کارت شده‌اند.
تژنین

 

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور اعلام کرد با توجه به تداوم اختلال در شبکه بانکی، احتمال موفقیت پرداخت الکترونیکی بهای سوخت در جایگاه‌ها پایین است و شهروندان تا اطلاع ثانوی بهتر است با پول نقد مراجعه کنند یا در صورت امکان از روش کارت‌به‌کارت استفاده کنند.

 

رضانواز با اشاره به مشکلات روزهای اخیر گفت: برخی جایگاه‌ها به دلیل مسدود یا غیرقابل‌دسترس بودن منابع مالی در تعدادی از بانک‌ها با محدودیت مواجه شدند و هم‌زمان شهروندان نیز در پرداخت الکترونیکی بهای سوخت با اختلال روبه‌رو بودند. این شرایط با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و همراهی مالکان و کارکنان جایگاه‌ها مدیریت شد، اما از امروز شدت اختلالات افزایش یافته است.

 

به گفته وی، هرچند در موارد محدودی امکان انجام تراکنش از طریق برخی کارت‌های بانکی و دستگاه‌های کارت‌خوان وجود دارد، اما احتمال موفقیت این تراکنش‌ها پایین است. بر همین اساس توصیه می‌شود مردم برای جلوگیری از بروز مشکل در فرآیند سوخت‌گیری، تا زمان برقراری ثبات در شبکه بانکی، از پول نقد یا انتقال کارت‌به‌کارت استفاده کنند.

 

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت همچنین تأکید کرد مسئولان شبکه بانکی در حال پیگیری رفع اختلال هستند و اطلاع‌رسانی‌های بعدی متعاقباً انجام خواهد شد.

برچسب ها:
اختلال بانکی
پربازدیدترین آخرین اخبار