کد خبر:۱۳۷۴۴۶
دوره آموزشي خبرنگاري «خبرگزاري دانشجو» در كرمانشاه برگزار شد
دوره آموزشي خبرنگاري روز گذشته به همت خبرگزاري دانشجو در استان كرمانشاه و به ميزباني بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد كرمانشاه در سايت اين دانشگاه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» از كرمانشاه، دوره آموزشي خبرنگاري روز گذشته با حضور 41 نفر از دانشجويان دانشگاه هاي رازي، علوم پزشكي، صنعتي و پيام نور كرمانشاه، پيام نور اسلام آباد غرب، هرسين، كنگاور، صحنه و آزاد صحنه، جهاد دانشگاهي و علمي كاربردي به ميزباني بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد كرمانشاه در سايت اين دانشگاه برگزار شد.
بر اساس اين گزارش، علاوه بر برگزاري اين دوره آموزشي خبرنگاري، براي 17 نفر از اين خبرنگاران نيز دوره وبلاگ نويسي برگزار شد.
لازم به ذكر است، براي اين دانشجويان گواهي پايان دوره تهيه خواهد شد و طي شهريور ماه سال جاري دوره تخصصي خبرنگاري براي خبرنگاران برگزار مي شود.
لینک کپی شد
گزارش خطا