کد خبر:۱۳۷۴۷۶
مسابقات ورزشي دانشجويان پسر تربيت معلم كشور در اروميه آغاز شد
بيستمين دوره از مسابقات ورزشي دانشجويان پسر دانشگاههای تربيت معلم كشور صبح امروز در اروميه آغاز شد.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» در اروميه، بيستمين دوره از مسابقات ورزشي دانشجويان پسر تربيت معلم كشور صبح امروز با حضور 2000 دانشجو از سراسر كشور و در رشته هاي فوتسال، واليبال، شطرنج، شنا، تكواندو، بدمينتون و كشتي در اروميه آغاز شد.
بر اساس اين گزارش، اين مسابقات در هشت سالن ورزشي از جمله سالن هاي دانشگاه علوم پزشكي، شهيدان رجايي، باكري، رضايي، چمران، بهشتي، باهنر و استخر شناي پيام اروميه برگزار مي شود.
اين گزارش مي افزايد، امسال براي نخستين بار اين تيم ها بدون برگزاري مراحل مقدماتي به صورت مستقيم در اين مسابقات شركت مي كنند.
لازم به ذكر است، مسابقات ورزشي دانشجويان دختر مراكز تربيت معلم كشور نيز هفته گذشته با حضور بيش از 1000 نفر در اروميه برگزار شد.
لینک کپی شد
گزارش خطا