کد خبر:۱۳۷۷۸۹
كارگاه تشخيص آزمايشگاهي سل در دانشگاه علوم پزشكي اردبيل پايان یافت
كارگاه تشخيص منطقهای آزمايشگاهي سل پس از دو روز برگزاری در دانشگاه علوم پزشكي اردبيل به کار خود پایان داد.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از اردبیل، این کارگاه به مدت دو روز با حضور كارشناسان دانشگاه هاي علوم پزشكي آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي و اردبيل و بخش خصوصي در دانشگاه علوم پزشكي اردبيل برگزار شد.
بر اساس این گزارش، با توجه به اهميت بيماري سل و لزوم شناسائي و تشخيص بموقع اين بيماري اين كارگاه ها برگزارشد.
لازم به ذكر است، در طول برگزاری این کارگاه در خصوص تشخيص آزمايشگاهي بيماري سل به روش دايركت اسمير و كشت به صورت تئوري و عملي تبادل نظر شد.
لینک کپی شد
گزارش خطا