بررسي مشکلات کارکنان شبکه بهداشت و درمان مهر با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۳۸۰۱۳

بررسي مشکلات کارکنان شبکه بهداشت و درمان مهر با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز گذشته طی بازدید از شبکه بهداشت و درمان مهر در جلسه‌ای با حضور کارکنان این شبکه به بررسی و پاسخگویی به مسائل و مشكلات آنها پرداخت.  
به گزارش گروه اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»، دكتر ايمانيه، رئیس دانشگاه و جمعی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، روز گذشته به اتفاق مسئولان شهرستان مهر با كاركنان مجموعه بهداشت و درمان در محل سالن اجتماعات شبكه ديدار داشتند كه پس سخنان دكتر موسوي، رئيس شبكه، پرسنل به بيان مسائل، مشكلات، دیدگاه‌ها و پيشنهادات خود در زمينه های مختلف كاري پرداختند، سپس دكتر ايمانيه، فرماندار و دكتر موسوي به موارد مطرح شده از سوي آنان پاسخ گفت. 
 
بر اساس این گزارش، موسوي، رئیس شبکه مهر گزارش كاملي در زمينه اقدامات انجام شده و نيازهاي موجود در زمینه‌های عمراني، تجهيزاتي، نيروي انساني و پشتيباني شبكه بهداشت و درمان شهرستان ارائه کرد و هر یک از حاضرين در جلسه به بيان موارد مدنظر خود پرداختند كه دكتر ايمانيه نيز مساعدت لازم در زمینه هر یک از موارد مطرح شده را بيان كرد.
 
لازم به ذکر است، در پايان، دکتر ايمانيه، هيئت همراه و مسئولان شهرستان از بيمارستان فاطمه الزهراء(س) مهر و ساختمان اتاق عمل موقت و بخش الحاقي در دست احداث بازديد و از نزديك در جريان فعاليت هاي موجود قرار گرفتند.
پربازدیدترین آخرین اخبار