کد خبر:۱۳۸۱۹۸
معاون سازمان سنجش:
آزمون كارشناسي ناپيوسته فردا برگزار ميشود
معاون اجرايي سازمان سنجش گفت: آزمون كارشناسي ناپيوسته سال 90، فردا در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار ميشود.
دكتر سيد جلال طباطبايي در گفتوگو با خبرنگار علمي «خبرگزاري دانشجو»، گفت: آزمون كارشناسي ناپيوسته سال 90 فردا، پنج شنبه، 6 مردادماه با حضور 372 هزار و 922 هزار داوطلب در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار مي شود.
وي خاطرنشان كرد: در آزمون كارشناسي ناپيوسته 165 هزار و 18 نفر از داوطلبان را دختران و 207 هزار و 911 نفر از داوطلبان را پسران تشكيل مي دهند.
معاون اجرايي سازمان سنجش بيان داشت: براساس ظرفيت هاي اعلام شده نزديك به 150 هزار نفر در آزمون كارداني به كارشناسي سال 90 پذيرفته مي شوند.
لینک کپی شد
گزارش خطا