کد خبر:۱۳۸۳۰۷
اعزام گروههاي جهادي دانشگاه پيام نور هرسين به مناطق محروم
مسئول بسيج سازندگي بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور هرسين از اعزام گروههاي جهادي اين دانشگاه به مناطق محروم كامياران خبر داد.
احمدوند در گفتوگو با خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» در كرمانشاه، اظهار داشت: گروههاي جهادي دانشگاه پيام نور هرسين با هماهنگي و همكاري مسئول بسيج سازندگي سازمان بسيج دانشجويي استان كرمانشاه به صورت هماهنگ به مناطق محروم اعزام مي شوند كه اولويت اول برنامههاي اين گروههاي جهادي عرصه عمراني و آباداني و خدمت رساني به مردم اين مناطق است.
مسئول بسيج سازندگي بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور هرسين افزود: ساخت مسجد و زيباسازي مكانهاي عمومي با توجه به نياز و خواست مردم منطقه در دستور كار قرار گرفته كه به همت بسيج سازندگي استان كرمانشاه و همكاري بسيج سازندگي دانشگاه پيام نور هرسين در حال اجرا است.
وي تصريح كرد: بسيج سازندگي محدود به زمان خاصي نيست و گروههاي جهادي اين دانشگاه كه يكي از فعالترين گروههاي جهادي در استان هستند، همواره آمادگي كار و جهاد در تمامي عرصهها را دارند.
لینک کپی شد
گزارش خطا