کد خبر:۱۳۸۳۸۱
براي يازدهمين بار
جشنواره استانی تئاتر پسا مهر در فسا برگزار مي شود
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان فسا گفت: جشنواره استانی تئاتر پسا مهر براي يازدهمين بار درشهرستان فسا برگزار مي شود.
به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، محمد كاظم رحماني اظهار داشت: جشنواره استانی تئاتر پسا مهر براي يازدهمين بار درشهرستان فسا برگزار مي شود.
وی افزود: اين جشنواره به همت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس و انجمن هنرهاي نمايش براي يازدهمين بار درشهرستان فسا برگزار مي شود كه مورد استقبال هنرمندان رشته تئاتر در سطح استان قرار گرفته است.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان فسا هدف از برگزاري اين جشنواره را حمايت از نويسندگان بومي استان در توليد متون نمايشي دانست و گفت: ارتقاي سطح كيفي توليدات نمايشي خصوصاً در شهرستان ها و تبادل افكار و انديشه و معرفي و نقد توليدات نمايشي هنرمندان استان از دیگر اهداف این جشنواره است.
رحماني خاطرنشان کرد: شرايط لازم براي شركت كنندگان، بومي بودن متن نمايش و ارسال لوح فشرده نمايش همراه با فرم مربوطه حداكثر تا بيستم مرداد ماه سال جاري به دبيرخانه جشنواره مي باشد كه علاقه مندان مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي سراسر استان مراجعه كنند.
لینک کپی شد
گزارش خطا