کد خبر:۱۳۸۴۲۸
پايان كار خدمات رساني دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي گلستان در مناطق محروم
دانشجويان و تيم پزشكي دانشگاه علوم پزشكي گلستان كه در روستاهاي محروم بخش وشمگير به خدمات بهداشتي – آموزشي ميپرداختند، ديروز به كار خود پايان دادند.
ولي محمدي فيروزجايي، مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي گلستان در گفتوگو با خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» در گرگان، گفت: گروه جهادي سفيران ولايت متشكل از 30 دانشجوي بسيجي خواهر از اول تا پنجم مردادماه در روستاهاي گوگ تپه 1 و 2 و بخش وشمگير آق قلا به خدمات بهداشتي و آموزشي پرداختند.
وي كلاس هاي آموزش بهداشت، احكام، توزيع پنج مدل بروشور بهداشتي، توزيع 500 نوع اقلام بهداشتي، آموزش تغذيه و برخورد با فرزندان و پخش فيلم با موضوعات بهداشتي را از جمله اين فعاليت ها دانست.
محمدي افزود: دانشجويان همچنين بصورت چهره به چهره با بررسي شرح حال اهالي روستا از لحاظ فشار خون پرداخته و آنان را راهنمايي كردند.
وي همچنين گفت: ويزيت و ارائه داروي رايگان به 150 نفر از اهالي اين روستاها توسط تيم پزشكي اعزامي دانشگاه از ديگر فعاليت ها در اين اردوي 5 روزه بود.
لینک کپی شد
گزارش خطا