کد خبر:۱۳۸۷۰۰
امام جمعه یزد:
ولایت فقیه مهمترین هدیه خداوند به نظام جمهوری اسلامی است
امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت ولایت فقیه گفت: مهمترین هدیه خداوند به نظام جمهوری اسلامی ولایت فقیه است.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از یزد، حجت الاسلام ناصری روز گذشته در جمع فرماندهان و پایوران سپاه الغدیر استان با اشاره به اهمیت ولایت فقیه گفت: مهمترین هدیه خداوند به نظام جمهوری اسلامی ولایت فقیه است.
وی به نقش سپاه در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رشادت ها، ایثارگری ها و از خود گذشتگی های پاسداران در این دوران ستودنی است.
ناصري همچنین با اشاره به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس و سال های پس از آن گفت: مسئولان بسیج در دانشگاه ها و محلات باید با اخلاق و رفتارهای حسنه زمینه جذب جوانان و حرکت آنان به سوی ولایت را فراهم کنند.
امام جمعه یزد خاطرنشان كرد: بسیج یک نهاد موثر در پرورش جوانان است و بايد با آموزش های مناسب در زمینه های گوناگون در پایگاه ها و محله ها، زمینه رشد اسلامی و دینی آنان را فراهم کند.
لینک کپی شد
گزارش خطا