کد خبر:۱۳۸۷۳۴
شركت 8500 نفر در برنامههاي اوقات فراغت بسيج آذربايجان غربي در تابستان امسال
فرمانده سپاه شهداي آذربايجان غربي گفت: تابستان امسال 8500 نفر در طرح اوقات فراغت بسيج در اين استان شركت كردهاند.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» از اروميه، محمد يوسف شاكري شب گذشته در شوراي فرهنگ عمومي استان كه در سالن حوزه استانداري تشكيل شد، تصريح كرد: بسيج و سپاه برنامه هاي متعددي را براي پر كردن اوقات فراغت جوانان در طول تابستان در نظر گرفته است.
وي افزود: تابستان امسال به طور ميانگين از هر پايگاه شهري و روستايي بسيج 50 بسيجي و در مجموع 8500 نفر در برنامه هاي اوقات فراغت شركت كرده اند.
شاكري با بيان اينكه اين تعداد نسبت به سال گذشته 15 درصد افزايش داشته است، گفت: اين برنامه ها در جهت آموزش مهارت هاي زندگي و حفظ و انسجام بسيجيان طرح ريزي و اجرا مي شود.
اين مسئول از عدم انسجام برنامه هاي اوقات فراغت در دستگاه هاي مختلف انتقاد كرد و گفت: تشكيل ستاد اوقات فراغت يكي از ملزومات لازم براي بهره دهي مناسب برنامه هاست.
وي افزود: انجام تركيبي و ترويجي برنامه هاي اوقات فراغت در استان، خروجي فعاليت هاي اجرايي را به طور قابل ملاحظه اي افزايش مي دهد.
شاكري شناخت توانمندي ها و پتانسيل هاي استاني و موقعيت شناسي را دو عامل مهم در حفظ انسجام دستگاه ها در امر اوقات فراغت عنوان كرد و گفت: بعد از طي اين مراحل بايد تمام امكانات و ابزار هاي لازم در اين زمينه به كارگيري شود.
لینک کپی شد
گزارش خطا