كلنگ احداث بيمارستان احمد بن موسي شاهچراغ (ع) به زمين زده شد
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۳۸۸۳۰
با حضور نماینده اول مردم فارس در خبرگان رهبری

كلنگ احداث بيمارستان احمد بن موسي شاهچراغ (ع) به زمين زده شد

كلنگ احداث بيمارستان خيريه احمد بن موسي شاهچراغ (ع) با حضور نماینده اول مردم فارس در خبرگان رهبری و به همت نيك انديشان عرصه سلامت در شرق شيراز به زمين زده شد.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، آيت الله سيد علي اصغر دستغيب با حضور در مراسم كلنگ زني اين بيمارستان اظهار داشت: اين مركز به همت خيران احداث مي شود كه اميدواريم آنچه كه در ذهن بانيان آن براي ياري رساندن به مردم است به زودي تحقق يابد.
 
رئيس مجمع خيرين تامين سلامت فارس افزود: مسئولان شهر و استان به ويژه شهرداري منطقه 7 و شوراي اسلامي شهر براي واگذاري زمين جهت احداث اين بيمارستان قدرداني مي كنيم و اميدواريم همكاري لازم در راستاي اجرا و به بهره برداري رسيدن اين طرح داشته باشند.
 
وي با بيان اينكه احداث زيرگذري در مسير اين بيمارستان به خدمات رساني بهتر به مردم كمك مي كند، گفت: اميدواريم در آينده اي نزديك با همكاري و مساعدت مسوولان در زمينه هاي مختلف، شاهد افتتاح اين بيمارستان به صورت مجهز و كامل باشيم.
پربازدیدترین آخرین اخبار