کد خبر:۱۳۸۸۳۸
نواحي شهري شهرداري در خرم آباد راه اندازي ميشود
رئيس شوراي اسلامي شهر خرم آباد از پيگيري راهاندازي نواحي شهري شهرداري به عنوان زير مجموعه مناطق شهرداري در خرم آباد خبر داد.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» از خرمآباد، آذري امروز در نشست خبري از پيگيري راه اندازي نواحي شهري شهرداري خبر داد و تصريح كرد: اين نواحي به عنوان زير مجموعه مناطق سه گانه شهرداري در خرم آباد با هدف اشراف بررسي و رفع مشكلات و مسائل شهري مركز استان ايجاد ميشوند.
وي اظهار داشت: اجراي اين طرح در كشور موفقيت آميز بوده و موجب كيفيت بخشي به خدمات ميشود.
لینک کپی شد
گزارش خطا