کد خبر:۱۳۹۰۴۰
راه اندازي انجمن فناوري هاي نوين ايران در دانشگاه آزاد مرودشت
معاون پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد مرودشت از راه اندازی انجمن فناوري هاي نوين ايران در دانشگاه آزاد مرودشت خبر داد.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، دكتر سيدنعمت الله موسوي، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق بررسي هاي صورت گرفته و با توجه به سياست هاي راهبردي پژوهشي دانشگاه آزاد و برنامه چشم انداز افق 1404 انجمن فناوريهاي نوين ايران راه اندازی می شود.
وی در ادامه بیان کرد: این انجمن با هدف تجاري سازي فناوريهاي نو، ارائه ايده ها و طرحهاي راهبردي پژوهش كاربردي استادان كشور،جذب پژوهشگران و دانشجويان و استادان نخبه جوان و برگزاري نشست هاي علمي تخصصي، جشنواره ها وهمايش هاي پژوهشي علوم مختلف، راه اندازي خواهد شد.
معاون پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد مرودشت گفت: مدارك اعضاي هيات مؤسس اين انجمن جمع آوري و به دبيرخانه كميسيون هاي انجمن هاي علمي كشور براي تصويب در وزارت علوم ارسال شده است و هيأت مؤسس اين انجمن را استاداني در رشته هاي مهندسي برق، مهندسي شيمي، مهندسي بيوتكنوژي، شيمي محض، فيزيك ليزر، مهندسي مواد و نانو با درجه دانشياري به بالا تشكيل مي دهند.
لینک کپی شد
گزارش خطا