کد خبر:۱۳۹۰۷۸
پيام تبريك سازمان بسیج دانشجویی یزد به مناسبت انتصاب نماینده ولیفقیه در استان
سازمان بسیج دانشجویی استان یزد طی نامهای انتصاب حجت الاسلام ناصری را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان تبریک گفت.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از یزد، سازمان بسیج دانشجویی استان یزد طي نامه ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم صدوقی، امام جمعه فقید یزد، انتصاب حجت الاسلام ناصری را که از یاران نزدیک حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري در قبل و بعد از انقلاب بودند، به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به وي تبریک گفت.
در این نامه ضمن تاکید بر ویژگی مزین بودن به علم و عمل که توسط رهبر انقلاب در حکم حجت الاسلام ناصري عنوان گرديده، تصريح شده است: این ویژگی برای شهر دارالعباده و دارالعلم یزد مایه مباهات است.
در پایان این نامه نیز ضمن اعلام آمادگی توسط دانشجویان بسیجی در اطاعت از حکم معظم له نسبت به انتصاب ناصري به نمایندگی خود در استان یزد آمده است: همچون فرزندان مطیع و گوش به فرمان مقام معظم رهبري و نماینده ایشان در استان در راستای تحقق آرمان های بلند والای انقلاب اسلامی از هیچ گونه تلاشی دریغ نکرده، و منویات مقام معظم رهبري و رهنمودهای نماینده ايشان در استان را سرلوحه کار خویش قرار مي دهيم.
لینک کپی شد
گزارش خطا