کد خبر:۱۳۹۱۲۹
دبير منطقه 11 دانشگاه آزاد:
دانشگاه محلي براي تربيت انسانهاي آزاده باشد
دبير منطقه 11 دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه بايد محلي براي تربيت انسانهاي آزاده باشد؛ چراكه اين آزاد منشي اساس روح علمي است.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» از كرمانشاه، دكتر جعفري روز گذشته در مراسم توديع و معارفه رئيس سابق و جديد دانشگاه آزاد واحد كنگاور كه در اين دانشگاه برگزار شد، گفت: بايد در دانشگاه، روح آزاد گرايي را پرورش دهيم تا به جاي انسان هايي نطق گو و چاپلوس، انسان هايي تربيت كنيم كه روح آزادمنشي داشته باشند و بتوانند حرف حق را بزنند ولو اينكه به ضرر آنها باشد و اين آزادمنشي اساس روح علمي است.
وي بيان داشت: اساس و پايه دانشگاه بر اساس علم، دانش اندوزي و توليد علم است و آنچه كه مقام معظم رهبري تاكيد ويژه اي بر آن دارند توليد علم مي باشد.
جعفري افزود: عصر حاضر عصر دانايي است و ملتي كه دانا نباشد قطعا از قافله تمدن عقب خواهد ماند.
دبير منطقه 11 دانشگاه آزاد تصريح كرد: در حال حاضر دغدغه اصلي خانواده ها اين است كه فززندانشان تحصيلات عالي داشته باشند و به دانشگاه راه يابند كه البته در كشور ما وجود دانشگاه هاي مختلف اين امكان را براي اكثريت جوانان فراهم آورده است.
وي بيان داشت: دو عنصر تعليم و تعلم بايد به يكديگر نزديك شوند.
جعفري در پايان ضمن تقدير از زحمات دكتر كيومرث چراغي، رئيس سابق دانشگاه آزاد واحد كنگاور، دكتر صمد مومني را به عنوان رئيس جديد اين واحد دانشگاهي معرفي كرد و از همه دست اندركاران اين مجموعه دانشگاهي خواست تا وي را در اين امر ياري دهند.
لینک کپی شد
گزارش خطا