افتتاحيه طرح ضيافت انديشه نخبگان در دانشگاه فردوسي مشهد برگزار شد
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۳۹۱۴۰

افتتاحيه طرح ضيافت انديشه نخبگان در دانشگاه فردوسي مشهد برگزار شد

افتتاحيه طرح ضيافت انديشه شب گذشته با حضور مسئولان، استادان و نخبگان در دانشكده علوم پايه دانشگاه فردوسي مشهد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» از مشهد، دكتر سهراب پور، قائم مقام رئيس بنياد ملي نخبگان شب گذشته در افتتاحيه طرح ضيافت انديشه كه با حضور مسئولان، استادان و نخبگان عضو بنياد ملي نخبگان در دانشكده علوم پايه دانشگاه فردوسي مشهد برگزار شد، طرح ضيافت انديشه را طرحي براي دانشجوياني كه عموما داراي استعداد برتر هستند، دانست و گفت: اين طرح در زمان و مكان خاص در ماه مبارك رمضان، و در جوار بارگاه امام هشتم(ع) برگزار مي شود.
 
وي در خصوص فعاليت هاي بنياد ملي نخبگان تصريح كرد: اين بنياد استعدادهاي برتر را شناسايي، هدايت، حمايت و جذب مي كند و اين افراد در مراحل مختلف از طريق المپيادهاي علمي، جشنواره هاي ملي و كنكورهاي سراسري شناسايي مي شوند.
 
سهراب پور گفت: نخبگان بايد وارد مسائل كشور شوند و در رشته خودشان تحول ايجاد كنند.
 
 قائم مقام رئيس بنياد ملي نخبگان با اشاره به اينكه ما در جهش علمي قرار داريم، گفت: نيروهاي معمولي نمي توانند از عهده كارهاي بزرگ برآيند، بنابراين افراد برتر و قوي تر بايد در راس امور قرار گيرند.
 
وي در پايان گفت: شناسايي نخبگان در مراحل پايين تحصيلي در حال تهيه و برنامه ريزي است كه آن را تا پايان سال قابل اجرا مي دانيم.
پربازدیدترین آخرین اخبار