کد خبر:۱۳۹۱۶۲
48 دانشجوي آذربايجان غربي به طرح ضيافت انديشه اعزام ميشوند
مسئول امور اجرايي نهاد رهبري در دانشگاه علوم پزشكي آذربايجان غربي گفت: امروز 48 نفر از دانشجويان دانشگاههاي استان براي شركت در طرح ضيافت انديشه به مشهد مقدس اعزام ميشوند.
حميدي در گفتوگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در اروميه، گفت: امسال طرح ضیافت اندیشه دانشجویان همزمان با حلول ماه مبارک رمضان به صورت متمرکز در مشهد مقدس برگزار می شود.
وی افزود: از استان آذربايجان غربي نيز 48 دانشجو شامل 24 دانشجوي پسر و 24 دانشجوي دختر در اين طرح شركت مي كنند.
مسئول امور اجرايي نهاد رهبري در دانشگاه علوم پزشكي آذربايجان غربي با بيان اينكه اين دانشجويان از دانشگاه های سراسری، آزاد، علوم پزشکی و صنعتی اروميه در اين طرح شركت مي كنند، گفت: اين دانشجويان، دانش پژوهان طرح ضيافت انديشه استاني هستند.
حميدي داشتن بینش خبری و سیاسی، پی جویی اخبار و مسائل روز، داشتن توانایی و انگیزه لازم در خصوص نشریات و داشتن سابقه فرهنگی را از جمله مولفه هاي انتخاب اين افراد عنوان كرد و گفت: تعدادي از اعضای کانون ها و تشکل ها نيز در اين طرح شركت دارند.
وي به دروس ارائه شده در اين طرح اشاره كرد و بيان داشت: در اين دوره دانشجويان با آموزش فنون نشريه نگاري، نقد کتاب و مجله، آشنايي با رسانه های مجازی، آموزش وبلاگ نويسي و تحليل هاي سياسي روز آشنا مي شوند.
مسئول امور اجرايي نهاد رهبري در دانشگاه علوم پزشكي آذربايجان غربي هدف از اجراي این طرح را رسیدن به جامعه کار آفرین و رشد فعالیت های گروهی و کار تیمی عنوان كرد و گفت: پس از اتمام طرح ضیافت اندیشه اين دانشجویان در اجراي برنامه ها و فعاليت هاي فرهنگي به كارگيري مي شوند.
لینک کپی شد
گزارش خطا