کد خبر:۱۳۹۲۲۹
نماينده مردم جهرم در مجلس:
دانشگاه پيام نور قطب آباد در توسعه بخش كرديان مؤثر است
نماينده مردم جهرم در مجلس گفت: مزيتهاي دانشگاه پيام نور قطب آباد ميتواند در توسعه بخش كرديان بسيار مؤثر و موجبات مطرح شدن در سطح ملي و کشوري کرديان را فراهم آورد.
به گزارش گروه اجتماعي «خبرگزاري دانشجو»، دكتر محمدرضا رضايي كوچي روز گذشته در نشست راه اندازي واحد قطب آباد گفت: مزيت هاي دانشگاه پيام نور قطب آباد مي تواند در توسعه بخش كرديان بسيار مؤثر و موجبات مطرح شدن در سطح ملي و کشوري کرديان را فراهم آورد.
وي ضمن خواستار شدن بهره وري از فرصت هاي موجود و اطلاع رساني مناسب گفت: تمامي طرح های بخش کردیان مصوبات سفر دولت به فارس تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
لینک کپی شد
گزارش خطا