حمایت از رسانه‌های اصفهان در قالب بسته 150 میلیون تومانی انجام می‌شود
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۳۹۵۲۳
مشاور رسانه ای استاندار اصفهان:

حمایت از رسانه‌های اصفهان در قالب بسته 150 میلیون تومانی انجام می‌شود

مشاور رسانه ای استاندار اصفهان با بيان اينكه حمایت از رسانه های اصفهان در قالب بسته 150 میلیون تومانی انجام می شود، از تصمیم گیری کار گروهی به منظور تقسم عادلانه اين اعتبار بين رسانه‌های استان اصفهان خبر داد.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از اصفهان، احمد مقيمي روز گذشته در نشست مطبوعاتي رئيس شوراي اطلاع‌رساني و معاون سياسي امنيتي استاندار اصفهان گفت: به مناسبت روز خبرنگار 150 ميليون تومان در قالب بسته حمايتي از رسانه‌ها به آنها تخصيص مي يابد.
 
وي از تصمیم گیری کار گروهی به منظور تقسم عادلانه اين اعتبار بين رسانه‌های استان اصفهان خبر داد.
 
مشاور رسانه ای استاندار اصفهان از اعزام 56 نفر از خبرنگاران استان به زیارت عتبات عالیات در سال جاری اشاره كرد و گفت: 25 ميليون تومان براي اعزام خبرنگاران به كربلا از سوي استانداري تخصيص يافته است.
 
مقیمی تصريح كرد: 20 ميليون تومان اعتبار به منظور تجهيز خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان از محل بودجه‌هاي فرهنگي تخصيص يافته است.
 
وی از برگزاری دوره های آموزشی خبرنگاری در استان خبر داد و افزود: به منظور اجراي دوره‌هاي آموزشي خبرنگاري 20 ميليون تومان از محل بودجه‌هاي فرهنگي استان در نظر گرفته شده است و این آموزش ها در اصفهان و شهرستان‌هاي استان پيگيري مي‌شود.
 
مشاور رسانه ای استاندار اصفهان با اشاره به شکل گیری بانك جامع خبرنگاران با اعتباري حدود 10 ميليون تومان، ادامه داد: اگر از ابتدا يك تشكل قوي مطبوعاتي در استان اصفهان وجود داشت، اين اعتبار 300 ميليون توماني ويژه مطبوعات و رسانه‌هاي استان بهتر جذب مي‌شد.
 
مقیمی ضمن بیان اینکه به مناسبت روز خبرنگار برنامه متمركز و متفاوتي براي خبرنگاران برگزار مي شود، خاطر نشان كرد: همايش‌هاي مختلف در حوزه رسانه از جمله همايش فصلي اصحاب رسانه با موضوع انضباط رسانه‌اي در آيينه امنيت برگزار مي‌شود.
پربازدیدترین آخرین اخبار