بايد فرزندانمان را رهبر محور بار بياوريم نه مدير محور
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۳۹۵۳۸
یک استاد حوزه و دانشگاه:

بايد فرزندانمان را رهبر محور بار بياوريم نه مدير محور

یک استاد حوزه و دانشگاه تصريح كرد: در تربیت الهی محور مقایسه وجود ندارد و ما باید طوری فرزندانمان را تربیت کنیم که رهبر محور باشند، نه مدیر محور؛ چراكه توانمندی های انسان ها با يكديگر متفاوت است.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از ایلام، محمدی عصر روز گذشته در جلسه اي با عنوان آسیب شناسی دختران و پسران در جمع دانشجویان طرح ضیافت در دانشگاه ایلام گفت: در دیدگاه دینی هفت سال اول زندگی دوره کسب شهامت و شجاعت برای بروز خلاقیت هاست و در آینده برخی از بچه ها شدیدا از نظر عاطفی حساس اند و نیاز به محبت بیشتری دارند.
 
وی افزود: تربیت دختران و پسران متفاوت است و باید برای دختران و پسران حریم هایی را در نظر گرفت.
 
 یک استاد حوزه و دانشگاه تصريح كرد: در تربیت الهی محور مقایسه وجود ندارد و ما باید طوری فرزندانمان را تربیت کنیم که رهبر محور باشند، نه مدیر محور؛ چراكه توانمندی های انسان ها با يكديگر متفاوت است.
 
این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: مدیران به آدم ها نقش می دهند و رهبر علاوه بر مشخص کردن جا برای افراد مسر رسیدن به هدف را نیز نشان می دهد.
 
محمدي خاطر نشان كرد: هر فردی در حریم اعتقادی خود آزاد است به گونه ای که برای دیگران آسیبی به همراه نداشته باشد.
پربازدیدترین آخرین اخبار