کد خبر:۱۳۹۶۷۱
كسب رتبه اول كشوري علوم پزشکی شیراز در ورود اطلاعات پرونده سلامت دانشآموزان
دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ورود اطلاعات پرونده سلامت دانشآموزان اول ابتدایی، رتبه اول کشوری را بدست آورد.
به گزارش گروه اجتماعي «خبرگزاری دانشجو»، پس از تکمیل فرم های کاغذی پرونده الکترونیک دانش آموزان پایه اول ابتدایی در دو صورت پزشک و غیر پزشک، این اطلاعات در پرونده الکترونیک سلامت دانش آموزان ثبت شد.
بر اساس اين گزارش، استان فارس با ورود اطلاعات پرونده سلامت بیش از 4538 نفر از دانش آموزان، تا کنون مقام اول دانشگاه های علوم پزشکی کشور را در این زمینه به خود اختصاص داده است.
لینک کپی شد
گزارش خطا