درخشش دانشگاه علوم پزشكي گلستان در جشنواره فرهنگي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۳۹۷۱۷

درخشش دانشگاه علوم پزشكي گلستان در جشنواره فرهنگي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي گلستان گفت: بسيج دانشجويي اين دانشگاه در سومين جشنواره فرهنگي دانشجويان دانشگاه‌هاي علوم پزشكي درخشيد.
ولي محمدي فيروزجايي در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» در گرگان، اظهار داشت: براساس اعلام نتايج داوري و اسامي برگزيدگان سومين جشنواره فرهنگي دانشجويان دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور از سوي معاونت دانشجويي فرهنگي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي گلستان در مجموع 20 اثر برتر، شايسته تقدير شناخته شد.

وي تصريح كرد: حدود 50 درصد از برگزيدگان از دانشجويان فعال بسيجي هستند و بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي گلستان 20 درصد از آثار برگزيده را به خود اختصاص داده است.

 محمدي در خصوص نشريات برتر نيز گفت: نشريه سياسي و اجتماعي بسيج دانشجويي اين دانشگاه با عنوان «حضور» به عنوان نشريه برتر در حوزه جنگ نرم و سه مقاله نيز در بخش‌هاي جنگ نرم، مهدويت و انتظار به عنوان مقالات برتر انتخاب شدند.
 
 لازم به ذكر است، اختتاميه جشنواره فرهنگي و تقدير از برگزيدگان 13 تا 15 شهريورماه سالجاري به ميزباني دانشگاه علوم پزشكي گلستان برگزار خواهد شد.
 
پربازدیدترین آخرین اخبار