کد خبر:۱۳۹۷۶۹
راهاندازي سازمان دانشجويان جهاد دانشگاه لرستان
رئيس جهاد دانشگاهي لرستان از راهاندازي سازمان دانشجويان جهاد دانشگاه لرستان خبر داد.
سيد علي نادر دهقاني در گفتوگو با خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» از خرم آباد، از راهاندازي سازمان دانشجويان جهاد دانشگاه لرستان خبر داد و گفت: اين سازمان يك فضاي ثابت مخصوص دانشجويان است كه كارهاي رفاهي، تفريحي علمي كانون ها و تشكل هاي دانشجويي را تحت پوشش قرار مي دهد.
رئيس واحد جهاد دانشگاهي لرستان با اشاره به اينكه برنامه هاي فرهنگي جهاد دانشگاهي در سال 89 ، 22 هزار دانشجو را تحت پوشش قرار داده است، افزود: اميدواريم امسال نيز با اجراي برنامه هاي فرهنگي نسبت به سال 89 با افزايش مواجه شويم.
وي از راه اندازي ساختمان جديد مركز رشد جهاد دانشگاهي در روزهاي آتي خبر داد و بيان داشت: اين ساختمان هفته آينده به بهره برداري مي رسد و ظرفيت 20 شركت را داراست، در حالي كه ساختمان فعلي پنج شركت را تحت پوشش دارد.
دهقاني با اذعان به اينكه جهاد دانشگاهي استان هر كجا نياز استان بوده و ضعفي وجود داشته، ورود پيدا كرده است، ادامه داد: يكي از گرفتاري هاي استان بحث علوم دامي است؛ به همين دليل به عنوان اولين استان كشور پيگير ورود به بحث ژنتيك دام با همكاري موسسه رويان اصفهان از سال آينده هستيم.
رئيس واحد جهاد دانشگاهي لرستان گفت: در صورت موفقيت در اين طرح شاهد افزايش بهره وري و توليد چند برابري شير و گوشت از دام هاي استان خواهيم بود.
وي خاطرنشان كرد: اين در حالي است كه حدود 40 درصد از مردم استان دامپرور و كشاوزر هستند، اما بهره وري آنها پايين است.
لینک کپی شد
گزارش خطا