کد خبر:۱۳۹۷۸۱
دانش آموخته دانشگاه علوم پزشكي شيراز پژوهشگر برجسته كشوري شد
دانش آموخته دانشگاه علوم پزشكي شيراز، براساس اعلام كميته كشوري تحقيقات دانشجويي به عنوان دانشجوي پژوهشگر برجسته كشوري معرفي شد.
به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، دانش آموخته دانشگاه علوم پزشكي شيراز، براساس اعلام كميته كشوري تحقيقات دانشجويي به عنوان دانشجوي پژوهشگر برجسته كشوري معرفي شد.
محمد عاطفي با توجه به امتيازهاي به دست آورده از فعاليتهاي تحقيقاتي پژوهشگري در دوران دانشجويي، موفق به كسب عنوان دانشجوي پژوهشگر برجسته كشوري شد.
براساس كسب اين رتبه، محمد عاطفي مي تواند از امكانات موضوع بند ك ماده 2 آيين نامه تسهيلات آموزشي، پژوهشي و رفاهي ويژه استعدادهاي درخشان استفاده كند.
وي كه دانش آموخته رشته راديولوژي است، داراي 12 اختراع ثبت شده است كه به دليل يكي از اين اختراعات كه با همكاري دكتر محمد جواد مرتضوي انجام شده و مورد تاييد بنياد ملي نخبگان قرار گرفته، تحت حمايت اين بنياد نيز مي باشد.
لینک کپی شد
گزارش خطا