جنگ نرم وسيله‌اي براي كم رنگ كردن ولايت فقيه است
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۳۹۹۲۱
مدرس دانشگاه رازي كرمانشاه:

جنگ نرم وسيله‌اي براي كم رنگ كردن ولايت فقيه است

مدرس دانشگاه رازي كرمانشاه با اشاره به اهميت اصل ولايت فقيه در جمهوري اسلامي ايران گفت: جنگ نرم وسيله‌اي براي كم رنگ كردن ولايت فقيه است.
دكر ژوليده در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» در كرمانشاه، با اشاره به اينكه دشمن از هيچ كوششي براي كم رنگ كردن ولايت فقيه دريغ نمي كند، اظهار داشت: دشمن مي داند تا زماني كه مردم با ولايت فقيه باشند، نمي تواند هيچ تاثيري بر جمهوري اسلامي بگذارد.

وي افزود: دشمن از سال 67 به بعد از راه هاي مختلف بخصوص جنگ هاي رواني سعي در كم رنگ كردن ولايت فقيه داشته است كه از جمله اين راه ها مي توان به ورود 1809 نوع مواد مخدر مختلف به ايران اشاره كرد و متاسفانه در حال حاضر در بيمارستان امام سجاد استان تهران 42 نوع اين مواد شناسايي شده اند و بقيه هنوز ناشناس باقي مانده اند.

مدرس دانشگاه رازي كرمانشاه ابراز داشت: جوانان بايد خيلي هوشيارانه با مسائل و وقايع پيرامون خود برخورد كنند و به هر كس اعتماد نداشته باشند.
 
ژوليده خاطرنشان كرد: تبليغات رسانه اي، پخش فيلم هاي مبتذل و پرورش دادن افرادي چون ريگي از جمله برنامه هاي تعيين شده در جنگ نرم دشمنان براي كم رنگ كردن ولايت فقيه است.

وي در پايان دانشجويان را به بصيرت افزايي و آشنايي با وسايل جنگ نرم و رواني دشمن دعوت كرد.
 
پربازدیدترین آخرین اخبار