عملیات موفق نجات در ارتفاع توسط نجاتگران هلالاحمر فردوس در شهرک صنعتی
سرپرست جمعیت هلالاحمر استان خراسان جنوبی از نجات موفق یک کارگر گرفتار در ارتفاع در یکی از کارخانههای شهرک صنعتی فردوس توسط نجاتگران هلالاحمر خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی محمدپور اظهار کرد: ساعت ۱۰:۲۰ روز شنبه ۲۳ خردادماه، در پی اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) جمعیت هلالاحمر استان مبنی بر وقوع حادثه برای یکی از کارگران در یکی از کارخانههای شهرک صنعتی فردوس و گرفتار شدن وی در ارتفاع، بلافاصله دو تیم امداد و نجات از پایگاه باغستان به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: نجاتگران هلالاحمر پس از حضور در محل و ارزیابی صحنه حادثه، با استفاده از تجهیزات تخصصی امداد و نجات در ارتفاع به مصدوم دسترسی پیدا کرده و پس از انجام اقدامات لازم برای تثبیت وضعیت وی، عملیات انتقال ایمن به سطح زمین را با موفقیت انجام دادند.
سرپرست جمعیت هلالاحمر خراسان جنوبی ادامه داد: مصدوم پس از انتقال به نقطه امن، برای ادامه روند درمان و انتقال به مرکز درمانی، به عوامل اورژانس تحویل داده شد.
لینک کپی شد
گزارش خطا