پرداخت بیش از ۷۰۰۰ میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تأمین اجتماعی استان سمنان
به گزارش گروه استانهای خبرگزاری دانشجو، حسن پیوندی مدیر درمان استان در جلسه شورای اداری استان با تأکید بر اینکه سازمان تأمین اجتماعی، استمرار تعامل دوسویه و پرداخت بهموقع مطالبات را به عنوان اولویت راهبردی در دستور کار دارد اظهار کرد: مراکز درمانی و تشخیصی طرف قرارداد، بازوان توانمند سازمان در تحقق عدالت در سلامت در بخش درمان غیر مستقیم هستند.
وی با تبیین ضرورت نهادینه سازی فرهنگ تعامل دوسویه میان سازمان و ارائهدهندگان خدمات سلامت گفت: این تعامل مبتنی بر یک «پیمان مشترک» برای تأمین سلامت جامعه هدف شکل گرفته است.
وی ضمن قدردانی از عملکرد مناسب مراکز در خدمترسانی به بیمهشدگان تأمیناجتماعی گفت: انتظار میرود در کنار تلاش سازمان برای تسویه مطالبات، مراکز طرف قرارداد نیز با تکیه بر رعایت تعرفههای مصوب، بهبود فرآیندهای پذیرش و تکریم بیمهشدگان، همراهی لازم را در این مسیر داشته باشند.
پیوندی در بخش دیگری از سخنان خود به تنوع و گستردگی شبکه درمانی طرف قرارداد در سطح استان اشاره کرد و افزود: تأمین اجتماعی سمنان هماکنون در قالب شبکهای گسترده از مراکز درمانی و تشخیصی شامل بیمارستان، درمانگاهها، آزمایشگاههای تشخیص طبی، مراکز تصویربرداری، فیزیوتراپی، دیالیز، داروخانهها و همچنین مطب پزشکان خدمات درمانی لازم را به بیمهشدگان ارائه میدهد که مدیریت درمان استان خود را متعهد به حفظ پایداری این شبکه گسترده میداند.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان خاطرنشان کرد: مدیریت درمان استان با هدف احصای چالشها و رفع موانع اجرایی، برگزاری نشستهای مستمر با مدیران و نمایندگان مراکز طرف قرارداد را در برنامه دارد تا بتواند با همافزایی و تبادل نظر، سطح رضایتمندی بیمهشدگان و کیفیت خدمات سلامت را به بالاترین استاندارد ممکن ارتقا دهد.