ایستاده در میدان؛ تداوم حمایت حماسهساز مردم سمنان از جبهه حق+ فیلم
به گزارش گروه استانهای خبرگزاری دانشجو، غیورمردان و شیرزنان سمنانی در «صد و چهاردهمین شب اقتدار»، با حضوری پرشور و حماسی بار دیگر به میدان آمدند تا ثابت کنند که «ملت امام حسین (ع)» همواره بیدار، هوشیار و زمانشناس است و تحت هیچ شرایطی عرصه دفاع از مظلوم را خالی نخواهد گذاشت.
در این تجمع باشکوه که با حضور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان برگزار شد، شرکتکنندگان با سر دادن شعارهای حماسی و در دست داشتن پرچمهای مقاومت، همبستگی عمیق خود را با مردم مظلوم و مقتدر لبنان و غزه اعلام کردند.
آنها با تاکید بر اینکه در برابر جنایات استکبار و صهیونیسم جهانی سکوت نخواهند کرد، پیام روشنی به جهان مخابره کردند: «مردم لبنان و فلسطین در این نبرد نابرابر تنها نیستند.»
تجمعکنندگان همچنین در بیانیهها و شعارهای خود به پیوند ناگسستنی «میدان» و «دیپلماسی» اشاره کرده و یادآور شدند که قدرت چانهزنی در عرصههای بینالمللی، نیازمند پشتوانهای محکم از حضور مردمی و اقتدار در میدان نبرد است.
سمنانیها با این حضور معنادار تاکید کردند که برای حمایت همهجانبه از رزمندگان جبهه مقاومت و همچنین تقویت بازوی دیپلماسی کشور، سنگر خیابانها را حفظ کرده و با گامهایی استوار، تا تحقق پیروزی نهایی در کنار مظلومان عالم خواهند ایستاد.