آخرین اخبار:
کد خبر:۱۶۷۴۸۱
پژوهشگر قرآنی خراسان‌جنوبی:

دستان فتنه‌انگیز یهود در پس واقعه عاشورا است

پژوهشگر قرآنی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دستان پس‌پرده یهود مسبب اصلی شهادت امام حسین (ع) و یارنش است، گفت: با عزاداری‌های هرساله، یهود در نقاب وهابیت هرگز نمی‌تواند نور امام حسین (ع) را خاموش کند.
محمد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در بیرجند، تصريح كرد: یهود در واقعه عاشورا و شهادت امام حسین (ع) نقشی به مراتب بیشتر از یزیدیان داشت و امروزه نیز در نقاب وهابیت سعی می‌کند با ایجاد شبهه در خصوص کربلا و قیام امام حسین(ع) از اثر جهانی قیام اين امام بزرگوار بکاهد که البته نتوانسته است.
 
وي افزود: صحبت از یهود به معنای بزرگ جلوه دادن نقش آنها در سطح جهان نیست؛ بلکه به دلیل تزویر بیش از حد این قوم و نقابی است که در وقایع جهان به خصوص جهان اسلام برچهره دارد.
 
اين پژوهشگر قرآنی خراسان جنوبی بيان داشت: در واکاوی ریشه‌های واقعه عاشورا باید به ریشه‌های این واقعه در دوران بعثت حضرت رسول اکرم (ص) توجه کنیم و بر همین اساس اگر بخواهیم بعثت رسول اکرم (ص) را به عنوان ابتدای مکتب الهی و تاریخی اسلام بیان کنیم و یا اگر با دید مشابه یک نهضت در تاریخ به آن نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که خداوند بعثت آن حضرت را در زمان حساسی قرار داده بود.
 
جعفری ادامه داد: اگر مقدمه نهضت جهانی دین اسلام را ظهور و حضور حضرت عیسی مسیح (ع) بدانیم می‌بینیم که فاصله ميان حضرت عیسی مسیح و حضرت رسول اکرم (ص) ایجاب می‌کند که بعثت حضرت رسول(ص) با یک استراتژی خاص برای مقابله با یهود صورت گیرد.
 
وی اظهار داشت: یهود فراماسون برای تسلط بر شبه جزیره عربستان، خرافه‌گرایی و رسم زنده به گور کردن دختران را ترویج کرد تا با انقراض نسل زنان پاک و مومن در جامعه نه تنها بر شبه جزیره مسلط شده؛ بلکه از تولد حضرت محمد (ص) نیز جلوگیری کنند؛ اما خداوند براساس لطف و رحمت خود فتنه پیشگرانه یهود را خنثی و بی‌اثر کرد.
 
اين پژوهشگر قرآنی با بیان اینکه بعد از ظهور پیامبر(ص)، یهود سعی کرد با ترور پیامبر و نفوذ در ميان طایفه ابوسفیان اسلام را نابود کند که خداوند در قرآن در پاسخ به این سخنان آنها می‌فرماید، اینها می‌خواهند با یک فوت خورشید را خاموش کنند.
 
جعفری افزود: یهود فراماسون بعد از اینکه نتوانست اسلام را نابود کند با ایجاد فتنه امر ولایت را مشتبه ساخت تا به این ترتیب بتواند در عقاید مسلمان انحراف ایجاد کرده و از یکپارچگی جامعه اسلامی که نابودگر هر فتنه‌ای بود جلوگیری کند که موفق هم شدند.
 
وي با بیان اینکه اختلاف در امر ولایت بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) آغاز شده و آن قدر پیچیده شد که امام حسن (ع) با صلح خود با معاویه به مبارزه با این دست پشت پرده یهود پرداخت و این فتنه را خنثی کرد.
 
اين پژوهشگر قرآنی خراسان جنوبی خاطر نشان كرد: فتنه ای که در دوران امام حسن(ع) به وسیله یهود آغاز شده بود آن قدر در دوران بعد ریشه دواند و پیچده شد که ميان مسلمانان رخنه و شکاف ایجاد کرد به گونه‌ای که در دوران بعد از امام حسن (ع) اصل اسلام که زندگی با عدالت و معنویت بود زیر سوال رفته و به مویی بسته بود.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار