تكميل طرح احداث نخستين زيرگذر، اولويت طرح مسكن مهر بندرعباس است
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از بندرعباس، فرشيد دستوان امروز در نشست خبری با اشاره به كمك 15 ميليارد ريالي مسكن و شهرسازي هرمزگان به شهرداري بندرعباس براي احداث زيرگذر طرح مسكن مهر تصريح كرد: بر اساس اين تفاهمنامه شهرداري بندرعباس متعهد شد تا عمليات اجرايي اين زيرگذر را تا پايان سال جاري در ضلع شرقي شهرك پيامبر اعظم (ص) بندرعباس به اتمام برساند.
وي عنوان کرد: پيرو مصوبات شوراي مسكن هرمزگان كه 30 مهرماه امسال با حضور وزير راه و شهرسازي و استاندار هرمزگان برگزار شد، تفاهم نامه اي سه جانبه ميان اداره كل مسكن و شهرسازي هرمزگان، شهرداري بندرعباس و معاونت امور عمراني استانداري براي تسريع در احداث نخستين زيرگذر منتهي به پروژه هاي مسكن مهر بندرعباس منعقد شد.
مديركل مسكن و شهرسازي هرمزگان گفت: اداره كل مسكن و شهرسازي هرمزگان طي روزهاي گذشته مبلغ پنج ميليارد ريال از محل يارانه هاي تخصيصي وزارت راه و شهرسازي براي احداث اين زيرگذر به شهرداري بندرعباس پرداخت كرد كه با پرداخت اين مبلغ مجموع كمك اداره كل مسكن و شهرسازي براي احداث زيرگذر به 15 ميليارد ريال رسيد.
دستوان اظهار داشت: تكميل اين طرح از اولويت هاي طرح مسكن مهر بندرعباس محسوب مي شود و استاندار هرمزگان نيز روي احداث آن تاكيد داشته است.