کد خبر:۱۶۷۸۴۸
دفتر مطالعات زنان «طلاق در ايران» را بررسی میکند
نشست «طلاق در ايران» به همت دفتر مطالعات و تحقيقات زنان وابسته به حوزههای علمیه خواهران در فرهنگسراي فردوس تهران برگزار ميشود.
به گزارش گروه اجتماعي «خبرگزاری دانشجو»، ابوذر بیوکافی، مدیر ارتباطات فرهنگی دفتر مطالعات و تحقیقات زنان با بیان اینکه نشست «طلاق در ايران» یکشنبه، 9 بهمنماه در فرهنگسراي فردوس تهران برگزار مي شود، تصريح كرد: در اين نشست علاوه بر طرح ديدگاههاي دفتر مطالعات و تحقیقات زنان در ارتباط با طلاق در ایران، دو ميزگرد تخصصي با رويکرد علوم اجتماعي و فقهيـ حقوقي طی صبح و عصر با حضور اساتيد و کارشناسان حوزههاي مربوطه برگزار مي شود.
وی عوامل، مختصات، تحولات، پيامدها و آينده طلاق در ايران را از مهمترين محورهاي اين نشست برشمرد و خاطرنشان کرد: در این نشست مدیر و اعضای هیئت علمی دفتر مطالعات تحقیقات زنان به ارائه بحث خواهند پرداخت.
مدیر ارتباطات فرهنگی دفتر مطالعات و تحقیقات زنان با اشاره به فعالیتهای تحقیقاتی پیشین دفتر مطالعات و تحقیقات زنان در مورد طلاق خاطرنشان کرد: این پدیده در شمارههایی از نشریه «حورا» که از سوی این دفتر منتشر میشود به صورت اختصاصی مورد بحث قرار گرفته است.
لازم به ذكر است، اين نشست ساعت 9 صبح روز یکشنبه، 9 بهمنماه در فرهنگسراي فردوس تهران برگزار مي شود.
لینک کپی شد
گزارش خطا