پيام تسليت آيت الله ملك حسيني به مناسبت در گذشت پدر خوشنويسي كهگيلويه و بويراحمد
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۶۷۹۲۱

پيام تسليت آيت الله ملك حسيني به مناسبت در گذشت پدر خوشنويسي كهگيلويه و بويراحمد

نماینده مردم كهگيلويه و بويراحمد  در مجلس خبرگان رهبری طی پیامی درگذشت سید امرالله حسینی، استاد ماندگار هنر استان را تسلیت گفت.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» از ياسوج، آيت الله سيد كرامت الله ملك حسيني عصر یکشنبه به مناسبت درگذشت هنرمند برجسته استان پيام تسليتي صادر كرد.

در بخش هايي از اين پيام آمده است: در سالروز رحلت آخرین فرستاده الهی و بهترین و برترین خلق خداوند، حضرت محمد مصطفی رسول اعظم صلوات الله علیه و آله و سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، هنرمندی وارسته از عرصه هنر فاخر استان به دیار باقی شتافت.

استاد سید امرالله حسینی، استاد مسلم و مبرز خط، انسان خوش طبع و متواضع و خدمتگزار بی توقع فرهنگ و هنر این دیار، از میان ما رفت و فضای فرهنگی و هنری استان را غرق اندوه و ماتم نمود.

گر چه این هنرمند فقید از میان ما رفت اما آثار زیبا و چشم نوازش سرمایه ماندگاری برای استان و زینت بخش هر محفل و انجمنی خواهد بود.

این ضایعه زودهنگام را به اصحاب هنر و رسانه و جامعه فرهنگی استان و خانواده نجیب و بزرگوارش در زیردو ممسنی و یاسوج تسلیت می گویم و از خداوند سبحان برای او که در زمان انقلاب و جنگ و بعد از آن همواره و بدون مضایقه هنر خود را در خدمت مراکز دینی و فرهنگی و نهادهای انقلابی قرار داده بود، رحمت و مغفرت خواستارم و بی تردید آن روح لطیف و قلب سلیم مورد عنایت حضرات معصومین علیهم السلام قرار خواهد گرفت.

لازم به تذكر است سيد امرالله حسيني استاد خوشنويسي استان كهگيلويه وبويراحمد، صبح یکشنبه در سن 52 سالگي  بر اثر عارضه قلبي دار فاني را وداع گفت.
پربازدیدترین آخرین اخبار