نمايشگاه، سوژه‌اي غني براي برنامه‌هاي توليدي صدا و سيما است
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۶۸۵۲۶
مدير عامل شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي اصفهان:

نمايشگاه، سوژه‌اي غني براي برنامه‌هاي توليدي صدا و سيما است

مدير عامل شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان اصفهان گفت: هر نمايشگاه يك گزارش خبري وسيع از وضعيت يك صنف و سوژه‌اي غني براي برنامه‌هاي توليدي صدا و سيما است.  
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از اصفهان، رسول محققيان صبح امروز در نشستی که با حضور مدير كل صدا و سيماي استان اصفهان برگزار شد، تصريح كرد: سالانه 40 تا 45 عنوان نمايشگاه در اصفهان برگزار مي شود و در حدود 40 عنوان آن تخصصي است كه بهترين نقطه و محل براي ارتباط گيري محسوب مي شود.
 
وي تصريح كرد: با برگزاري هر نمايشگاه تحليل گران اقتصادي بر حسب ميزان حضور و تعداد غرفه هاي حاضر، وضعيت اقتصادي استان و كشور را مورد بررسي قرار مي دهند؛ از اين رو نمايشگاه يك رخداد بزرگ است و براي ديگر دستگاه ها و سازمان ها نيز بايد به عنوان يك رخداد نگريسته شود.
 
مدير عامل شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان اصفهان ادامه داد: نمايشگاه مي تواند امكانات و ظرفيت هاي اثرگذار اقتصادي خود را در اختيار صدا و سيما قرار دهد، چراكه هر نمايشگاه يك گزارش خبري وسيع از وضعيت يك صنف و سوژه اي غني براي برنامه هاي توليدي صدا و سيما بوده و خود، نوعي رسانه است.
 
محققيان با بيان اينكه در هر نمايشگاه بدون فوت زمان مي توان به كارشناسان، مسئولان و دست اندركاران يك صنف دسترسي پيدا كرد، گفت: هم افزايي توان صدا و سيما و نمايشگاه موجب ارتقاي دستاوردهاي هر دو خواهد شد.
 
وي از نمايشگاه به عنوان پرسشي بزرگ پيش روي مسؤولان ياد كرد كه با به رخ كشيدن ظرفيت ها و چالش هاي هر صنف مي تواند چراهاي راهگشايي را در پي داشته باشد.
 
مديرعامل شركت نمايشگاه هاي استان گفت: مديران و مسئولان بايد دستاوردهاي اين رخداد همه جانبه را مورد استفاده قرار داده و براي حل مشكلات اقتصادي استان به كار گيرند.
پربازدیدترین آخرین اخبار