نمايشگاه كشاورزي اصفهان از سطح بسيار بالايي برخوردار است
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از اصفهان، محسن موحديان عطار صبح امروز در حاشيه بازديد از دهمين نمايشگاه بين المللي صنايع و ماشين آلات كشاورزي اصفهان تصريح كرد: استقبال كشاورزان اصفهاني از اين نمايشگاه بيانگر اين است كه آنان انگيزه و علاقه زيادي براي ارتقاي كمي و كيفي توليدات خود نشان مي دهند.
وي افزود: كشاورزان اصفهاني داراي دانش بومي و فني بالايي هستند و در مورد توليدات خود حساسيت زيادي نشان مي دهند؛ بنابراين نمايشگاه كشاورزي اين استان نيز از سطح كيفي بسيار خوبي برخوردار است.
رئيس سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي کشور با اشاره به اينكه شركت كنندگان نمايشگاه بايد خدماتي منطبق با نيازهاي توليدكنندگان ارايه كنند، بيان داشت: اين انطباق به افزايش بهره اقتصادي شركت كنندگان و توليد كنندگان منجر مي شود.
موحديان عطار در خصوص سازمان نظام مهندسي كشاورزي كشور نيز گفت: اين سازمان با عضويت 2400 شركت و 20 هزار مهندس كشاورزي در سطوح كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري ارتباط مستقيم و كارآمدي با كشاورزان دارد.
وي خاطر نشان كرد: سازمان تلاش كرده است با ارايه خدمات مربوط به نيازهاي اساسي و خدمات و تسهيلات مربوط به بخش توليد، ارتباط خوبي با كشاورزان و توليد كنندگان حاضر در نمايشگاه برقرار سازد.