قایق‌داران بندرعباسی مقابل استانداری هرمزگان تجمع كردند
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۶۸۹۸۳
به دنبال حادثه غرق شدن اتوبوس دريايي؛

قایق‌داران بندرعباسی مقابل استانداری هرمزگان تجمع كردند

بیش از 260 عضو تعاوني قايق‌داران و اتوبوس‌‌هاي بندرعباس به دنبال حادثه غرق شدن اتوبوس دريايي، ظهر امروز مقابل استانداری هرمزگان تجمع کردند.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از بندرعباس، بیش از 260 عضو تعاوني قايق‌داران و اتوبوس‌ ها، ظهر امروز براي رسيدگي به مشكلشان مقابل استانداري هرمزگان تجمع كردند.
 
به دنبال حادثه غرق شدن اتوبوس دريايي درمسیر هرمز - بندرعباس در آب‌هاي خليج فارس، شوراي تامین استان هرمزگان دستور ممنوعيت تردد قايق‌ها و اتوبوس‌هاي دريايي را در مسير بندرعباس - قشم و هرمز را صادر كرد و تجمع امروز قایق‌داران برای آزادسازی قایق‌هایشان صورت گرفت.
 
طبق گفته برخی، قایق‌داران تجمع کننده مقابل استانداری هرمزگان، فاقد مجوز تردد بوده‌اند و به همین دلیل نیز شوراي تامین استان هرمزگان دستور ممنوعیت تردد این قایق‌داران را صادر كرده است.
 
لازم به ذكر است، در حادثه غرق شدن اتوبوس دريايي در یکم بهمن‌ماه در مسیر جزيره هرمز- بندرعباس، از ميان  22 نفر مسافر اين شناور، 17 نفر جان خود را از دست داده‌اند.
 
پربازدیدترین آخرین اخبار